Flecha hacia arriba
El Gran Sorteig de l’Estiu! I 4 targetes regal valorades en 200€
Participa al Gran Sorteig de l’Estiu i emporta’t una de les 4 Targetes Regal de 50€ + Cashback disponibles al Club, amb marques com Airbnb, Zara, Cinesa, Media Markt…i moltes més! Sorteig vàlid fins el 31 d'agost de 2024.
Participa ara

Krack | Màxima qualitat de calçat amb les millors marques
Krack et porta les millors marques de calçat del mercat: Birkenstock, Nike, Dr. Martens, New Balance, i moltes més! Gaudeix ara d'un 10% de descompte en les teves compres online o en botiga física.
10% de dte.

Wonderbox | Caixes d'experiències
Tria entre milers d'experiències i viu moments inoblidables amb qui tu vulguis. Podràs triar entre una àmplia varietat d'escapades, activitats d'aventura, experiències gastronòmiques, rurals, de benestar, etc.
Fins a 18% de dte.

TagTravelling | Ferris, apartaments, hotels...
Aprofita't de descomptes exclusius en ferris per a viatjar a les Illes Balears. També podràs trobar el teu hotel o apartament ideal!
Fins a un 50% de dte.

Rènting Banc Sabadell | Troba el teu vehicle ideal
Disposes d'un ampli catàleg amb els últims vehicles del mercat. A més, les ofertes es van actualitzant cada trimestre.
Rènting exclusiu

Samsung | 25% de dte. en el Galaxy S24 Ultra i 15% dte. Galaxy Z Fold6 | Z Flip6
Estalvia 100€ lliurant el teu dispositiu antic en el Galaxy S24 Ultra i 200€ en els Galaxy Z Fold6 | Z Flip6 amb Entrega i Estrena. Del 24 de juliol al 13 d’agost.
Només a samsung.com

Cepsa | StarRessa Direct
El millor aliat per treure el màxim rendiment als teus proveïments.
Fins a 12cts/litre de dte.

Galp | La teva app amb descomptes en gasoil o benzina
Descarrega't Mundo Galp i porta un QR en el teu mòbil. Amb ell, obtindràs un descompte immediat de 10 cts/litre en cada proveïment de carburant.
10 cts/litre de dte.

Punt i apart | El llibre que desitges, a només un clic
La teva llibreria online, on podràs trobar els llibres que desitgis llegir. Enviaments a domicili i preus exclusius.
Altafit GYM Club | Gimnasos de qualitat
Transforma la teva vida, dona-li al play als hàbits saludables i comença a sentir-te bé amb el mètode Altafit per a acompanyar-te en la cerca de la teva millor versió.
8% dte i matrícula gratuïta

Sobre nosotros
Members Club, l'entorn de beneficis exclusius. Aquí trobaràs des de productes de tecnologia a ofertes de viatges, passant per productes de moda, alimentació i molt més. A més, les ofertes es van actualitzant periòdicament, de manera que sempre hi haurà alguna cosa que pugui interessar.
Col·labora